en lyckad helg

helgen har varit mycket lyckad :) i fredags hade jag & andreas vart tillsammans en månad, haha lite men ändå! och så gullig som han är fick jag en jättefin blomma och första säsongen av greys anatomy. han blev plötsligt ännu underbarare i mina ögon. du är bara min din heta jävel. <3 vi mös hela kvällen hemma, jobb på lördag på hooks herrgård, lika kul som vanligt :)
lördag kväll= förfest hos carro, ett jävla gäng och kul hade vi :D måste göras om! senare gick mattan mallan och en lite tjurig friberg till ivans fest. det var kulkul :) blev lite väl mycket så idag har man mått som man förtjänar. det är väl rättvis. kort kommer senare, isabelle är ju inte lite dålig på att vara inloggad:P
men som grädde på toppen skulle jag jobba idag, första gången på götaströms värdshus. 1alvedon och litervis med vatten fixade dagen. :)

nu har jag nyss kommit hem från min älsklingspojk, kanske dags att nana lite med tanke på den jobbiga dagen som väntar. usch ja.


kram


Kommentarer
Postat av: pauline

mallor du är tuff !

btw, du & din man är söta tsms :)

2008-04-07 @ 14:21:22
URL: http://paufz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0