expedition mathilda

jag har kommit i en promenad-period. känner att jag vill ute och gå hela tiden, innan sprang jag istället för att gå, men nu känns det härligare att gå. lite beror nog även på att jag inte orkar att springa eftersom jag har sån allergi just nu, då får gå duga. men intalar man sig att de är bättre så blir de bra :) idag gick jag och fia en runda sen mötte vi keith sebbe och flera vid skolan, dem spelade basket som är en kul syssla :) jag och fia joinade och det var ganska svettigt efter en stund. keith ägde ju såklart, men har man längden inne så 'är de ju en ganska stor fördel, som fia inte fick dra nytta av alls och de kommer hon aldrig få. men hon är så kort och söt så hon kan leva på sin skönhet och inte längden. i vilket fall så föredrar man ju att vara kort än lång? en ganska vanlig tanke.

dagen i sig var ganska okej, börjdade med sovmorgon och en inlämningsuppgift om alkohol före klockan 11.30. Den var ganska givande och efter all denna faktan håller jag tummen neråt för att dricka denna dryck. den orsakar tusen sjukdomar som är jättefarliga. usch nej. och vi tjejer i vaggeryds kommun som dricker mest stod det i tidningen enligt en undersökning, vi bör tagga ner lite kanske. men mottot är ju att man ska leva livet så varför inte krydda till det lite då och då. och efter allt, så är jag en sån person som inte går på fakta i alla lägen, jag litar på magkänslan och den brukar oftas gå hem i alla lägen. vad är en fest nån gång i livet när man är ung? man ska ju alla dö nång gång. och jag tror inte jag kommer dö av en leversjukdom.

Imorgon är de ledig dag för alla, och jag är förbannad. jag är alltid ledig på onsdagar så kunde denna hemstudiedagen eller vad man kallar den inte komma på vilken veckodag som helst utan onsdag? så jag tjänar ingenting på detta. ibland är livet allt orättvist, haha.

nej nu är de film som gäller, Nim´s island. den verkar bra.


I hold on to you like I always do, when I close my eyes I see your face


jag älskar dig andreas.


Kommentarer
Postat av: ......

haha nej ni kan behöva vara lite lugna ;)

2008-04-15 @ 23:09:24
Postat av: petter

naaa myyys :D

2008-04-25 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0