Luck is what happens when preparation meets opportunity

idag sov andreas hos mig och eftersom han går upp halv sex vaknar jag också då & idag kunde jag inte somna om, vilket resulterade i att jag låg vaken i två timmar tills jag gick upp. Sedan körde mamma mig till götaström för anställningsintervjuv på värdshuset, ska jobba på söndag :) så nu har jag två jobb inom restaurang/hotell :) det blir mycket gjort i sommar. sen cyklade jag den långa biten hem, pluggade i två timmar. & nu har jag nyss vart ute och sprungit. så jag kan gott samvete kolla på tv hela kvällen idag!

helgen kommer bli kanon. förfest hos födelsedagsbruden Carro :) & sen fest.



grattis malin superduper stumpan till körkortet, det innebär ju även fördelar till oss ;)

image43


vad är lycka? Jag tror att en av förklaringarna är att hitta en känsla av upprymdhet och att bli totalt uppslukad av det man för stunden håller på med. jag tror att lycka är nåt en individ hela tiden eftersträvar och när man upplevt den "största lyckan" vill man bara ha mer och mer. men någon gång måste man ju bli nöjd, någon gång måste man hitta den sanna stora lyckan?

min andreas är bäst


kram mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0