på sömnlösa vägar på väg till sömnlösheten

image53



Låt änglar leda dig in


Det är ingen I staden som jag känner. Du gav oss nånstans att gå. Jag sa aldrig tack för det, jag trodde jag skulle få en annan chans. Vad skulle du tänka om mig nu, så lycklig så stark så stolt. Sa aldrig tack för det och nu har jag ingen chans. Låt änglar leda dig in, hör mig mina vänner. På sömnlösa vägar på väg till sömnlösheten, låt änglar leda dig in. Och om du var med mig inatt skulle jag sjunga för dig en gång till. En sång för ett hjärta så stort, gud kunde inte låta det leva. Låt änglar leda dig in, hör mig mina vänner. På sömnlösa vägar på väg till sömnlösheten låt änglar leda dig in

may angels lead you in - jimmy eat world.


a cinderella story - underbar film. 


http://youtube.com/watch?v=uz9q7gQGpWU

Kommentarer
Postat av: Pauline woho!

mmm chad yummie haha :D

2008-04-20 @ 15:58:33
URL: http://paulyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0