personligt rekord tuggumibubbling

idag vaknade jag med ett leende på mina läppar :) det är snart helg. men leendet försvann efter cirka fem minuter, vad fan skulle jag ha på mig idag? det är ett jävla problem varje dag, jag provar massa kläder men kan aldrig bestämma mig vad jag känner för just idag. och det töntiga är att jagg borde inte bry mig så mycket, jag ska ju bara till skolan. så då tar jag på mig nåt mindre fint, men nej, Jag tycker själv att jag är töntig, men jag klarar verkligen inte av mjukisbyxor eller en mjukiströja. bara tanker av att se mig själv gå där i mjukisbyxor får mig att må illa. tragiskt men sant. en dag kom det sig faktiskt att jag hade mjukisbyxor, på en idrottsdag. iallafall det blev replay jeans som fick klä mig idag.

jag är lycklig, min älskade moped alvin har åter blivit sitt vanliga jag :) han har vart inlämnad för service nu och han går perfekt. kom upp i 75 nyss :) jag vet att även moped är töntigt, verkligen för någon i min ålder. Men de är ju så att det är ett väldigt bra transportmedel till stallet och jobbet. & eftersom jag inte är 18= inget körkort. åker jag mer än gärna moppe istället för att cykla flera mil.

& idag har jag sprungit igen, 7km :) så även idag blir det slappa & lite plugg.

i skolan var det faktiskt toppen. började med en religion lektion som handlade om sekter. Jag och anna ska forska om jehovas vittnen, jag kan verkligen inte förstå hur man kan gå med i en sån "församling" som dom väljer att kalla de, men de är en sekt. nej sånt är sjukt & det ska jag aldrig syssla med.  sedan matte som var sådär kanske, men i vår underbara klass kan man inte ha annat än kul :) det som gjorde dagens lektion idag var mathilda stålknapps mammas hälsning. hon har varit sjuk i en vecka nu & när mathilda skulle lämna huset på morgonen var hennes adjö: hälsa verkligheten där ute från mig. haha det garvade vi länge åt. föräldrars självömkan är jävligt kul att lyssna på, men jobbigt att stå ut med i längden.

extra hälsningar till carro-turk, som fyller år på lördag och till anna-grekland som inte plattade sitt hår idag!

någon gång under timmarna 4-5 var jag rastlös och tuggade super tuggumi. Jag gjorde den största bubblan jag någonsin gjort. men fanskapet satte sig i håret när det smällde och jag fick ta till saxen lite här och var, men det är inget som syns. Och när jag ser denna bilden, var det värt det :)

image45


kram mathilda

Kommentarer
Postat av: paulin den as coola

haha mallor det är as gött med mjukisar i skolan !! palla klä upp sig till den liksom haha :D men aja det är tur att vi har ngn snygging på skolan iaf, ngn som inte går runt i laser som vi andra mjukistöntar !! :D haha

btw, stoor bubbla mallor!! :D

2008-04-03 @ 22:12:35
URL: http://paufz.blogg.se
Postat av: Frippie

haha shit vilken bubbla!:)

2008-04-04 @ 09:24:35
Postat av: Amandaaa

Haha klockren bubbla där du ;)
Vi ses på festen bruuden:D

helt rätt. mjukis känns wrong wrong wrong!

pusspuss / A

2008-04-05 @ 11:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0