pollenfanskap

 idag har skolan varit okej, åkte med sebbe till skolan eftersom jag sov hos andreas :). religion på förmiddagen , om jehovas vittnen igen, redovisninig nästa vecka! haha KUL. sen matte, de sög efter två timmar men vi fick inte sluta tidigare, självklart inte. tre jävla timmar med matte. sen gick jag hem till julia kom :) och jag fick åka med. eftersom vi bor så nära var det gött :)  jag kollade greys anatomy men sen fick jag nana nån timma eftersom jag blev helt slut av all pollen som är ute. tabletterna och nässprayet glömdes idag på morgonen så får skylla mig själv lite, och gud, orka ge nån pollenallergi. ?

hoppas sofia får de superkul i england med kalle, fan jag är avis, skulle med vilja gå på ett bröllop i england. :)

för det är alla känslor.

det har bara gått några timmar, och jag saknar honom redan!


kram mathilda

Kommentarer
Postat av: Teddan

Hellre pollen än snö!

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR kul!

2008-04-10 @ 21:03:59
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: pauline

hellre inget pollen, och ingen snö

2008-04-10 @ 23:47:45
URL: http://paufz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0