recently

Helgen har varit rekorderlig. Har mestadels bestått av jobb, lördag & söndag. Tur bara att man har så kul jobb som man har :) trivs verkligen på hooks herrgård, mycket är nog för att anna fia och madde jobbar där också, och massa annat kul folk såklart. Igår kväll var det grillningen men jag orkade inte pallra mig dit efter stängning at the work och jag har vart sjuk. Så min älskling kom och det gjorde mig GLAD. Vi kollade på alpa dog, typ.
Ska till stockholm med klassen på tisdag, det är inte efterlängtat. Vi kommer hem lägligt för förfest på onsdag men mina suveräna tjejer. det blir kul :) har även pluggat inför engelska nationella provet imon, attans vad jag är duktig. nu ska jag läsa ut min roman.

and for all of you that can relate to this to.


image55
nästan att man saknar patricia lite :) läängtar till september om nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0