take your life with cocaine, only heaven loves you now so love it back for once

idag vaknade jag med spränghuvudvärk & feber. blev till att stanna hemma idag och deppa. fast det gjorde jag inte så länge, för andreas kom eftersom han slutade vid 12:) vi var ute hos kwanza.  där sanningen kom fram att andreas är nåog lite smått rädd för hästar. han skyllde på att han inte vågade gå in i hagen till en häst! och det var första gången han stod en häst så nära. då har man missat nåt ;) han kanske hade orkat vara i stallet en timma om jag velat det, kanske. haha men han är fortfarande min prins.


You are in vain
Take your life, take your life with cocaine

But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

and for all of you that can relate to this too

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't mean a piss
will rip my heart apart

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once

just once


image54



bra låt.
nomy - cocaine



jobba i helgen med superanna :) min bäääästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0