tillbaka i buisness

just nu kom jag hem från innebandyavslutningen, vill tacka mina tjejer så otroligt mycket. under hela säsongen har dem gett allt och vi kom tvåa i serien! :) så underbara har dom varit, nästa år kommer vi vara ännu bättre.
image42

ännu en dag i skolan som ändå var ganska hyfsad. en skitbra redovisning i samhäll b från annas och min sida :) sen var carro anna och mathilda något lama , carro-turk anna-grekland & mathilda-rumänien, det var ju kul namn :P och sedan engelska som istället blev en teater i folkets hus om två idioter till clowner. det sög och jag ville bara hem.

I söndags lekte jag med paulin och vi fettade oss såklart, fan. vi kollade fair play cup finalen med våra mammor, sen käkade vi restaurang och sen bar det hem till mig för att färga mias hår :)


nu är min bästaste andreas på väg hit för att göra mitt liv ännu bättre. du är bäst vet du det?


 wherever you go I will follow.

kram mat-hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0