hej mina kära vänner

nu har jag hållt mig borta tillräckligt länge från bloggen att jag får dåligt samvete. Varenda gång jag klickar på datan ignorerar jag det faktum att jag inte skrivit här på en månad! Jag ska försöka sammanfatta den senaste månaden =)

den 8/8 åkte jag & mina käraste vänner till spanien-magaluf på supa resa. & det blev det sannerligen. Första kvällen bjöd på stor fyllan & resulterade i att anna deckade utanför det största diskotetket/baren Casablanca. Haha det lär jag aldrig glömma.
-Men anna vi ska gå och bada i havet nu!
-Men lämna mig här då, jag ligger här.
Jovisst stumpan, vi skulle lämna dig där liggandes i en kortkort grå klänning helt deckad. =) det blev inget bad för mig den kvällen ;) 
Söndagen vaknade vi alla & mådde ganska kasst, vi tog taxin till stranden där vi solade bort bakfyllan. Söndagsnatten - fest så klart. E4:an blev vår "första drinken ute" plats. =) Men populärast blev grabbarna grus där fia & anna hittade en slav dvärg att dansa med. Haha fyfan!
Vi träffade ett stort killgäng från ängelholm som vi umgicks med hela veckan som var hur goa som helst, vadå att de bjöd på dricka! & bananbåt, yeeees. Resan var det roligaste jag gjort i hela mitt liv hitills! nästa år, Ibiza?
magaluf sammanfattat i ord: 
snefyllor
fyllesola
strandvakt
fööör tidiga förfester
africa låten
ställ er upp - ismen
sena taxiresor
nattbad i havet
bartender raggning
slav förtryck
porr bilder
smirnoff & rosa pantern
tårar på slutet
reseledare
ängelholmare på hög nivå








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0