singing sweet home alabama all summer long

idag har min inspiration till livet varit musik. Torsdags deppen fick startas med tre minuter av karl wolffs låt africa som så många gånger berörde oss i magaluf. dagen spenderades i skolan & vid nio skulle jag till alias "tandläkaren"  min käre mor som gjorde mina nagalar superfina! sedan var det fenixcermonin som gällde där jag & anna gjorde en insats som faddrar vilket resulterade i skoskav & en fenixväska. + att våra duktiga ettor kom tvåa. =)


du sa till mig en gång att livet handlar om val man gör här i livet. men om jag inte vill påverkas av dina ord. jag vill inte tänka igenom allt jag ska göra. jag gillar att handla impulsivt. kanske är detta en svaghet inom mig men den får mi att må så bra. för att kunna fatta bra beslut måste man även besluta över dem sämre för att lära sig vad som är rätt, acceptabelt här i världen. ett felaktigt beslut och en impulsiv handling kan påverka allas syn på dig här i vaggeryd. men så vad, man måste ju leva. hellre omtalad än aldrig nämnd.
vad är inte ett liv utan impulsiva val, kanske är det dem bästa valen, dem som påverkar ditt liv mest?




dagens låt
kid rock - all summer long


måste bara ge ett + till kobojsarnas låt - jag vet du vill ha mig. jag vet, töntig låt, eller hur!
Jag säger bara magaluf.


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0