dålig uppdatering - skyll på växthuseffekten

det brukar oftast fungera för mig. förlåt till mina besökare eftersom jag gör er besvikna och missar att blogga. nu är det helt enkelt så att jag har varit uppe i en plugg-innebandy-tedrickar period. men nu är plugget snart klart inför julen och teet är slut. så nu återstår bara innebandy vilket det blir mycket av ikväll. nu känns det väldigt bra eftersom mitt immunförsvar är på topp för stunden. hård träning och julmat + alkohol blir det mycket av nu av det som återstår av december. vi har nu bokat bord till juldagen på tusen och en natt, det ska bli kul. vi har även beslutat oss för att inte vara så många som går ut eftersom detta leder till dubbeltrubbel. det var de iaf sist så jag tror att juldagen kommer sluta kanon. i helgen blev det förlust båda matcherna. inte konstigt i och för sig eftersom båda matcherna var mot serieledarna. alltså ingen första placering med mitt smålag i serien och ingen vinst med damlaget mot sereieledarna. men man får se det ljusa i situationen, absolut ingenting för tillfället. jag kan väl inte kalla det en lyckad helg eftersom den bestod av förlust och mycket plugg. men jag tror all möda resulterade i bra resultat på filosofin, alltid något. det blev bio på söndag kvällen med anna och sofia, maddlin bangade! vi kollade "vi hade i alla fall tur med vädret, igen." rolig film, men roligast var allt kaninen från helvetet.

något roligt som förgyller dagen är när sune och familjen ska baka knäck. jag kan inte sluta skratta åt rudolf. tänk att ha han till farsa.
http://www.youtube.com/watch?v=pU3_pFvL8Lw

det blev julmys hemma hos fia idag som hade ansträngt sig som tusan och bakat lussekatter, bullar, sockerkaka, knäck och annat jag inte vet vad det heter. det var vi fyra tjejer igen och det kändes så bra :) älskar er mest!

nu bär det av till träningen sen blir det bonde söker fru kväll hos madde eller anna & sen sunes sommar! passande i julen.


puss mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser likheter mellan Rudolf och Peter, rätta mig om jag har fel? :)

2008-12-17 @ 21:09:54
Postat av: Anonym

Jag ser vissa likheter mellan Rudolf och Peter, rätta mig om jag har fel? =)

Hoppas allt är bra

God Jul och hälsa familjen.

Kram Linn

2008-12-17 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0