förhoppningsvis början på en bra vecka

idag är det måndag vilket betyder match! vi har chans att vinna så nu blir det tagga och ikväll kämpa tjejer :).
igår var det film hos fia först sen bar det av till anton där det var "fest". Vi hann även med ett nattbesök av q8, jag trodde jag skulle dö av hunger. sen somnade jag för sent så idag blev det sovmorgon vilket gör att jag nu har dåligt samvete eftersom hela dagen har snart gått och jag har hitills inte gjort någonting. så jag gick i panik upp, bäddade sängen och gjorde mig klar. men då slog det mig att jag har inget att göra! så det blev att blogga och fundera på vad jag mer ska få ut av dagen. idag ska jag lägga mig innan 02.00, det är en sak som är säker.

veckan ser riktigt rolig ut. på onsdag kommer min saknade snygga kusin tilda hit och ska sova med mig i min säng. och så får man julklappar på onsdag =). torsdag blir det utgång med tjejerna.


ni är bäst tjejer, & det kommer ni alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0