julafton med familjen håkansson

det bar av till farmor och farfar med släkten på pappas sida för att äta julbord och kolla på kalle anka. vid fem tiden kom kusinerna och snart var paketutdelningen igång. så idag har jag spelat wii som är skitkul! fick en massa andra fina saker och kläder av mamma och pappa. sedan var det dags för paketleken där vår smarta kusin ebba för två veckor sen slagit in en pizza och en barnmats burk. om ni inte är osmarta nu så förstår ni hur möglig pizzan var. haha! det luktade som tusan och den lukten hade familjen fått stå ut med hela bilresan till vaggeryd, en timma men ändå! sedan blev det mys framför tv:n till björn gustavssons film ett livsverk. den killen är för skön, tänk att ha en sån i familjen =).

+ till min bästa kusin tildutt, med dig är det aldrig tråkigt. som gjorde mitt hår väldigt fint men jag fick sannerligen lida för det! haha , du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, din stakare.. ett bra resultat förtjänade du! du är bäst kuss.

2008-12-29 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0