juldagen

kvällen började bra med en rolig förfest hos fias bror, med tjejerna. sen bar det av till åtta glas där ingen kommer ihåg hur maten smakade, men jag har brännt mig på tungan så varm var den! sedan började paniken då vi inte kom in någonstans. nu i efterhand kanske man skulle stannat hemma och vart frisk istället. ett - till centrum där åldersgränsen var 21 eller 23. jag kommer alltid ha känslan av hat i åtanke när jag är där. det blev hem och sova iallafall efter en efterfest hos anton och idag, mår jag som jag förtjänar.

vi har så många gånger sagt att vi inte ska lämna varandra ensamma, det kan ju faktiskt hända något, och igår fick jag för första gången vara riktigt rädd i jönköping. haha vad deprimerande.

ett litet stycke misslyckat? ja. och en aning besvikelse.

och ett annat - som jag inte behöver skriva.

men ikväll kanske det blir krogen igen för att ta igen det jag missade igår. om man står pall då vill säga.

men tjejer, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0