mitt 2008

1. Gjorde du något 2008 som du inte gjort förut?
ja det kan man säga.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
ja det gjorde jag delvis.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
det tror jag inte :)

4. Dog någon som stog dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
norge, spanien, spanien

6.Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
det finns en del



7.Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
8/8 - vi kom till magaluf , 24/9 - tog körkort


8. Vad va dina största framgångar detta året?
haha jag kan hantera det bättre och mitt jobb.

9. Största misstagen?
sårat någon jag älskar

10.Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk ganska mycket

11.Bästa köpet?
magaluf biljetten helt klart

12.Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och alkohol


13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
klart ;)

14.Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
jag vet du vill ha mig - kobojsarna
pokerface - lady gaga

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare!


16.Vad önskar du att du gjort mer?
inget jag kan komma på nu faktiskt.

17.Vad önskar du att du gjort mindre?
onödiga kostnader :P

18. Hur tillbringar du julen?
med familj och mina kusiner

19.Blev du kär i år?
yes

20. Favorit program på TV?
gossip girl, one tree hill, desperate housewives

21.Bästa boken du läste i år?
shopaholic


22.Största musikaliska upptäckten?
jag kan fortfarande inte sjunga


23.Bästa filmen du såg i år?
twilight & taken kanske, eller nja. mamma mia också


24. Något du önskade dig när du fyllde år och fick?
ja



25.Något du önskade dig men inte fick?
ett nytt liv ? :P


26.Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
depppade eftersom sommarlovet var slut.

27.Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det är ju klart!

28.Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
helt rätt

29.Vad fick dig att må bra?
mina vänner och andreas


30.Vilken kändis var du mest sugen på?
ed westwick!

31.Vem saknade du?
min mormor


32.De bästa nya människorna du träffade?
magaluf kompisar! & patricia min spanjorska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0