vantrivs

nu är tripen till örebro över, det blev lyckat! :)
började med bilresa ner, tack vara fribergs gps kom vi fram utan problem. Det började med förfest på hotellrummet för att sedan dra till satin för käk och mer alkohol. i början var det lite segt men sedan kom festen igång, och jävlar vad folk det var ute en tisdag! otroligt mycket. dagen efter, mådde man som man förtjänade tyvärr. friberg har börjat häva vatten innan hon lägger sig, ska testa det nästa gång. för mer beskrivelser av resan besök, www.stalknappmathilda.blogg.se

det är nu när man kommer hem till vaggeryd jag insåg hur jag egentligen vantrivs här, vem vill bo här?
storstäder är mer min grej. tänk en mysig lägenhet, mitt i city! fast inte i jönköping, något längre bort.
nu vill jag mer än annat komma bort härifrån och ta mina vänner med mig.

dagens låt
poker face - lady gaga


moment to ever end.

    

Kommentarer
Postat av: adde

din svikare... inget fel på vgd..:P

2008-12-04 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0