be more like me and less like you

igår var det innebandy det mesta av dagen, spelade lika 3-3 tyvärr.
dagen spenderades i skolan som vanligt, där anna mathilda, mathilda och niklas spelade in ett programm på cp spelare som blev skitkul med lustiga röster, haha jag har skrattat åt det hela dagen. "Jag är bög, jag är världens största bög."
sen åkte jag till stan med mammsen pappsen och majsan. Inhandlade snowboardskor, termobyxor , mössa & pannband och annat. =) så nu är jag helt redo för trysil på lördag, väldigt efterlängtat,

är inte laddad för ett långt inlägg, har skrivit novell i två timmar redan så detta får räcka för idag.

image22



dagens låt
james blunt - carry you home

kram mathilda.


Kommentarer
Postat av: lars w

snygging

2008-02-05 @ 00:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0