GOODBYE SWEDEN!

Hola, imorgon klockan 08.00 åker vi från sporthallen. En hel vecka i trysil kommer inte bli fel alls =) 6dagar med bara snowboard, inget plugg eller nåt! Har laddat mp4 med massa hundra låtar och datan är full av filmer som ska ses på vägen upp,OM det finns el i uttagen förhoppningsvis :P

Känner att jag måste skriva endel nu när jag ska vara borta en hel vecka men jag orkar inte, fattar inte hur jag ska klara mig utan internet så länge. men det ska nog gå bra.

skolan idag var tråkdag måste jag säga, den började dåligt så det kunde ju inte bli annat.

image24
nej nu ska jag säga adjö och gå & lägga mig. ha de bäst polers.

kram mathilda


Kommentarer
Postat av: änipäni

Snyggt ni matchar halsduk med pannband:) Yeah. Ses ikväll on the big party:)

2008-02-22 @ 15:42:41
URL: http://annierapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0