keep it loose to keep it tight

idag mår man som man förtjänar, lite onödigt kan tyckas nu i efterhand, men men. vårt vad är äntligen avklarat nu =) det jobbade vi bra på flickor. så nästa trysil tack, om en vecka sitter vi på bussen på väg. lätt att denna veckan kommer gå så oerhört sakta. ska nog skriva en packa lista eftersom jag alltid ska vara så förberedd, på onsdag kommer jag redan ha packat klart det mesta haha.

har ingen aning om vad jag ska göra idag, blir väl slappa & det ska bli gött, hela veckan bestod av plugg & nu är allt äntligen färdigt.

det är bara så, vissa personer berör med än man kunde tro. jag vill att du ska vara vid min sida, men de går inte :/. går är kanske fel ord men det kommer aldrig bli så iaf. jag saknar tiden då det var, om jag bara satsat mer, om du försökt mer. det hade kunnat vara bra, jag vet det. men jag saknar dig nu, kanske älskade jag dig, omedvetet från första gången tills nu. jag tycker det är taskigt det du gör mot mig, och jag kan bara hoppas att någon kommer göra samma sak mot dig, så du får veta hur ont det gör.


match hemma imorgon :)


image20
älskade brudar

we get it almost every night.

kram mathilda.

Kommentarer
Postat av: dgndsgvmds vcjsdsnd

ni är alkisar 8-)

2008-02-02 @ 17:01:47
Postat av: Anna

alkisar är fan fel ord, vi är bara jävlit bra :)

2008-02-03 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0