pictures of you

Jag kände mig inte alls frisk när jag vaknade idag så det fick bli en hemmadag vilket inte har varit helt fel iochförsig. Sov till tio och sen har jag pluggat lite och kollat film, a walk to remember. den är bra! Nu ska jag snart iväg och sola, det sker alltför sällan så får passa på nu innan trysil. jag känner mig lite off här på bloggen, har skitsvårt att fatta hur man ska göra den finare verkligen, haha men det får duga för tillfället.

igår var min far helt otrolig, eller outhärdlig som jag också brukar säga. jag var på träning och teori i sporthallen och hade ingen cykel eller skjuss hem + att jag hade inga långbyxor utan bara shorts. jag fick kräva snålskjuss och åka hem till sanna där jag stormade in eftersom jag inte hade nån nykel hem. vi kollade på lost och åt godis som hon fick av sin mamma =).

trysil nu på lördag, har packat helt klart tror jag, det är ju alltid så att man lägger i nåt precis innan man ska stänga resväskan men det känns som om jag har med allt. det ska bli så sjukt kul! snowboard sex dagar i rad med anna madde & sanna. och eftersom jag inte har någon kär att tillbringa alla hjärtans dag med ändå så känns det inte direkt som en nitlott att vara bortrest den 14, tvärtom snarare. det hade inte hänt så mycket den dagen ändå, inga broar brända inte. 

det var tänkt att jag skulle leka med pauline idag, men den lille saten svarar aldrig på sin mobil, kanske att jag ska åka och våldgästa henne i sitt hem. det är ett ganska kul alternativ.

nu längtar jag efter öland i sommar, körkort och piercing i tungan. fan att tiden ska gå så sakta men ändå så fort.

image23
kan inte sluta lyssna på denna låten.
The last goodnight - Pictures of you

kram mathilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var fin fin ;) adda min msn, [email protected]

2008-02-07 @ 16:40:39
Postat av: Anonym

gryyymt söt (: / isaaabellla@bdb .. hehe

2008-02-17 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0