värst vad oaktiv man kan vara.

ojsan det var värst vad oaktiv jag har varit här. lovet i trysil var kanon förutom att jag blev sjuk och låg hemma från backen i två dagar, men jag tröttnade på snowboarden till slut ändå, så mycket åkning blev det till slut. skolan har börjat igen och det känns väl lite så där, redan haft två prov i veckan och en inlämning, KUL.
image30
mathilda sanna madde anna

skolan idag kändes meningslös, först ett religion prov som var nästan för lätt men det var ju väntat, sedan fick vi reda på att mattelektionen var inställd när vi kom dit, vadå dålig information. inte för att jag ville ha matte men fan dom kan la informera om det lite tiidigare. så stack hem och skrev klart ett argument om homosexuellas rätt att adoptera, inte heller för kul. nu sitter jag med 50 glosor i spanska, det enda roliga idag kommer vara träningen som börjar lite väl sent, halv nio.

imorgon har dan sin efterlängtade fest, ska förfestas med de bästa tänkbara brudar hemma hos emma. vadå att det kommer bli hur kul som helst! fast lite tråkigt att jag äter pencillin, blir kanske en nykter kväll då :/ , annars kan jag bara hoppa över att ta tabletterna en dag fast risken finns att jag får tillbaka sjukdomen då, lite småsurt ja. men men flickorna kan de inte bli annat än roligt, sicket gäng vi kommer vara :)
nepp nu plugga,





kram mathilda

www.mathildaflodin.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: soffan=)

dú är lite oaktiv med denna blogg, jag blir besviken;) skriv oftare haha

2008-03-12 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0