killarna på tv 5

idag har jag bara pluggat i tre timmar, det är tragiskt att bara är tre timmar, det är ju egentligen otroligt länge, men inte denna veckan. imorgon är jag ledig iallafall, ska rida först sen till stan med mammsen & köpa stuffs till min snowboard & snowboardbyxor=). ska rida superduper kwanzan en lång lång runda får det bli! innebandy också såklart!


ska följa gossip girl på tv nu också, trots att jag redan laddat hem & tittat på alla avsnitt, killarna där är ju bara för heta woho ;)


ska återgå till min kvällsdepp nu fan,
sometimes you can't make it on you own.

kram mathilda


Kommentarer
Postat av: HIHI ANOMNOOM

fast vem behöver tv när jag finns?

2008-01-29 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0