pluggis-måndagskväll

nu har jag vart cool & skapat en egen blogg =), måste göra ett bra första intryck och skriva ett hyfsat långt inlägg.

skolan sög inte så otroligt mycket ändå, den blev helt plötsligt bättre när vi startade krig i cafeet och jag fick ner niklas på marken & satte mig på en stol över honom. det var seger, tack ska anna panna ha , utan henne hade det aldrig blivit sån sucess som det blev! 

visst känns det fint att vara vid liv en gång till
du sköts i bitar & jag kanske gled emellan
hur kan du tro på evig kärlek?

eftermiddagen har inte varit den bästa, har jag vart tvungen & plugga. just nu ångrar jag att jag valde sp, det är så mycket plugg att man blir galen! denna veckan är det extremt mycket. fast jag hann med att skriva en ganska bra novell faktiskt! jag blev nööööjd, men vet inte om jag vågar låta någon läsa den någonsin. ville bara få ur mig all skit som finns inuti.nu ska jag göra ett försök och sova, jag kommer misslyckas det är jag nästan hundra på.




 

kram mathilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0