ridning i regn

idag har jag varit effektiv, när jag vaknade pluggade jag nån timma sen åkte jag till stallet. jag red en runda och det regnade ett tag & kwanza stegrade ungefär en kvart, så kul var det inte :P. men hon är så söt så det jämnar ut sig. när jag kom hem ringde jag min bästa vän som hette anna, hon åt räkmackor för dom som antecknar. sen kommer det jag är mest nöjd över, jag tog fram symaskinen & började sy in mina byxor så de blir stuprör  men det gick inte så bra så mamma fick ta över =)

sen kollade jag på tv, världens kassaste serie visades, days of our lives. den serien måste ha världens kassaste skådespelare och handlingen är skriven av en apa. nej, den är ingen höjdare precis.

var ute och sprang i en timma också, det var faktiskt skönt för en gångs skull och inte bara skitsurt. nu ska jag kolla las vegas fast först- kvällsmat.



dagens låt: 
The Pierces - Three wishes

And you want three wishes
You want, never bitter
And all delicious
And then one you're saving for a rainy day
If your lover ever takes her love away

kram mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0