andreas

det har bara gått 15 timmar och 38 minuter sen du lämnade mig & jag saknar dig hela tiden. Jag trodde inte saknaden skulle vara så stor men när jag vet att du är så långt borta ifrån mig känns det som ett stort hål i mitt hjärta. Jag trodde inte saknaden skulle vara så stor. Min saknad måste vara beviset på hur mycket jag älskar dig. Att jag inte klarar en dag utan att höra din röst, dina andetag. Jag älskar allt som påminner om dig och din otroliga personlighet. Jag hoppas du vet hur lycklig du gör mig. Som det känns nu kommer min kärlek till dig räcka i minst hundra år.



Jag älskar dig min andreas, hur mycket du vill varje dag, varje timma, varje minut, vareviga sekund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0