Fredag

Hej kära vänner. Känner att jag ligger lite efter med publiceringen av min blogg så ska försöka uppdatera dagligen hädanefter. Fredagen bestod av en små fest hos Sofia. Det var mycket trevligt & resulterade i att det blev lite mycket av det goda. Klockan ett vandrade jag & andreas den långa promenaden hem till mig och nanade. På morgonen var det det upp att jobba dock. & stackars fia började redan vid sju.

Lördag
Jag och anna spenderade hela dagen tillsammans på jobbet. På kvällen blev det fest för anna sanna emma malin. Men bakis som jag var tofflade jag och var med min underbara pojkvän. Han gör mig lycklig.

Söndag
Jobbade även denna dagen, believe it or not! På kvällen var det dags för den första parmiddagen & bion med anna och hennes boy jesper. Vi käkade och sedan bar det av till staden för bio. Vi bevittnade den nya Narnia filmen som slog rekord. Trots negativa kommentarer och negativa inställningar från killarnas sida kunde denna filmen fånga oss med storm och när vi lämnade salongen var vi överens om att det var en bra film.

Nu ska jag åka och jobba. Uppdatering får ske ikväll.


Dagens låt
put the blame on me - akon



fredag


en gammal förfest

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0