cykel + nykter lördag

cykel gänget bestående av matilda anna sofia susanna och malin beslutade sig för att ha en lugn nykter lördag vid hjortsjön. Vi grillade och mös. men klockan gick så sakta att vi cyklade och cyklade. det hela höll på att spåra ur och när myggattacken var som värst var situationen ohållbar. En galen susanna försökte lura dem små krypen genom att cykla i cirklar men resultatet var detsamma - myggbett. -Vad ska vi ta oss till? var den största frågan den kvällen. - vi cyklar till centrum var en ide men fy så mobbat tänkte alla flickorna. vem vill känna sig som en sån där mobbad vaggeryds bo som cyklar,röker och dricker, kör moped i centrum, en blandning av många folkslag, INTE VI FÖR ALLT I VÄRLDEN, nej fyfan hellre en liten tönt som sitter hemma och spelar cs än en raggare i centrum! med den stora frågan obesvarad cyklade vi alla hem och timmar senare kom en full men alltd lika söt adde och knackade på min dörr. the end.


om jag hade beskrivit min kärlek till mina älskade brudar hade jag beskrivit den trovärdig och neverending.

Om jag hade beskrivit den glädje jag känner till mina vänner hade jag blivit så glad inombords att jag skulle le konstant i en månad, ett år, ett decenium.

Om jag ska beskriva vad jag tänker på när jag är med mina tjejer och när jag är utan dem skulle jag använda mig av ordet oslagbara.

definition av ordet oslagbar - omöjlig att besegra , omöjlig att överträffa.

anna-panna soffan madde paulin sanna malin - det är ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0