fun light - den utan socker

när jag öppnade kylskåpet möttes jag av en ovanlig syn, där stod en fun light flaska med smaken lime. Vi slutade med fun light för två år sen för att mamma fick för sig att den var farligare än vanlig saft. Vad gör då denna i vårt kylskåp?
det är nämligen så att fun light innehåller sötningsmedel, ingen överraskning. Men fun light funkar tydligen bra under ett träningspass, den kan användas som sportdryck. det är tydligen som att dricka vanligt vatten men med smak. =) jag kan tycka detta är bra för visst tröttnar man ibland på vatten, smaken av ingenting. Och fun light kladdar inte som vanlig saft och den är väldigt dryg. fördelar kan hittas. jag får be om ursäkt för all skit jag snackat om fun light., men jag måste säga att jag tycker fortfarande inte det smakar gott. Jag dricker hellre måltidsdryck med smaken äppel. =)


Kommentarer
Postat av: Pallor

hahahahahaha.







mallor den hopplöse

2008-06-23 @ 17:09:09
URL: http://peef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0