helg

veckan har varit gut =) slappt som tusan och massa fika! massa bra betyg så jag är riktigt nöjd=).
helgen bestod av jobb och andreas. idag åkte jag och madde inlines hem från skillingaryd klockan 9, ganska hurtigt tycker jag. öland närmar sig med storsteg tjejer och pojkar!

det har varit den längsta vintern utan dig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Du förstår på något sätt kan jag inte glömma dig efter allt vi gått igenom. Jag trodde jag förtjänade det, nu vet jag att jag inte gjorde det. Om du inte märkte det så betydde du allt för mig, att älska igen, jag kommer bli okej?
Trodde inte att jag kunde leva utan dig , det kommer göra ont att läka. Det blir bättre med tiden. Trots att jag älskar dig ska jag le för att jag fötjänar det.
leona lewis - better in time



dagens låt
leona lewis - better in time

nu ska jag gå runt sjön och dagen bjuder på spöregn och massa mygg framåt måndagskvällen.
är inte denna världen alltför oförutsägbar och underbar?

firade farmor igår, 59 år och farfar och hon firade 40årsdag. släkten på pappas sida var där. min superroliga kusin felix som går i trean var just nu besatt av ronny och ragge, vilket gjorde att jag också fick ronnyochragge känslan.


ronny och ragge - humor på hör nivå

-öh ge mig en raggarballe med svängdörr förfan, öh och ge junior en balle också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0