helgen - lördag & söndag

Lördagen började bra, hjulafton och försäljning av lotter med innebandyklubben. Sedan träffade jag mina vänner anna sanna och madde där. Fia kom också efter ett tag. Jag och soffan gick hem till henne och käkade jordgubbar med glass. Sedan åkte vi hem till mig och badade, vi ringde Keith som kom och hämtade oss med sin båt. Vi solade på sjön med den stora pojken som är så snäll. Sedan bar det hem för fisan eftesom hon skulle jobba och jag skulle göra mig iordning för kvällen. Vid sextiden kom madde och sanna och hämtade mig och det bar av mot sköna skillingaryd, haha. Vi handlade mat att grilla och sen gick vi hem till markus där pojkvänner och folk grillade. Trevligt var det =) Sen bar det av upp mot Storck för att hämta Emma som skulle delta i förfestandet. Synd bara att mina andra vänner soffan och anna inte var med, ni är söta! Sen öltält där endel tråkigheter hände, men det är ju en annan historia som inte bör berättas av mig.

Söndag, vaknade bakis som in i. Det var bara att käka alvedon. Jag åkte hem från adde tidigt eftersom jag och Fia skulle till elithoppet/travet. Men ack! det var för varmt så det fick bli fängen- hawaiiön hela dagen =) smörgåstårta och för lite vatten det är grejer det! Vi brännde oss as usual, men lite svett kött skadar aldrig. Sedan bar det hemåt och åka plastbåt i lagan, men efter 20meter låg ett träd över hela ån så vi gav upp, misslyckat försök! Sen bar det hem till mig för bad och anna som just slutat jobba kom =).

image113
sofia på båt

image114
keith med båt på hjortsjön

image115
för en gångs skull, en nykter susanna!

image116
en full lucas och en full madde

image117
killarna körde på stekar tema

image118
förfest

image119
en söt anna hos sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0