öland 19-22 juni

resan började med att pontus och sanna kom och hämtade mig och andreas. Gänget samlades vid hemköp och det bar av mot öland =). efter fem timmar och fem stopp var vi äntligen framme, klockan var tio ca. Då börjades det dricka direkt och jag måste erkänna att det utspelade sig en så kallad "fjortisfylla" inget vi är stolta över jag och madde men thats life. Ångest dagen efter? Nej, eftersom vi hade kul=). Man får ta en snefylla, bara man har kul under tiden. Efter att vi deckat vid tolv och kalvat på toaletten ett bra tag var det äntligen fredag. vaknade och var inte alls taggad att börja dricka klockan tio som bestämt, nej det sköts fram emot kvällningen. Vi badade i havet och solade under dagen =) det var mys. Jag önskar bara att jag var lite starkare så att jag hade en chans mot min pojkvän som alltid ska jävlas, tänk om det var jag som slängde honom i vattnet och dränkte honom några sekunder =). men han är underbar.
   sedan gjorde vi oss klara och förfestandet började, lite smått otaggade var vi men det ordnade sig till slut, efter några shottar. det bar av mot lundegårdscamping där livet lekte. Vi hade en kanon kväll jag sanna och madde =). träffade massa nya individer som både var mer eller mindre trevliga. to the limit var kvällens motto. tack för en ytterst trevlig kväll flicks. Kvällen avslutades med ett fett mål hamburgare pommes och hannes megafon. =)
    lördagen var inte lika kul, bakfylla som fan och värsta förkylningen. men det var det värt. Jag må säga att jag är fantastiskt glad över att vi bodde i två stora lägenheter under midsommar. Jag hade nog inte orkat med ännu en midsommar i tält med regn. =)

tack sanna och madde för en underbar helg. jag älskar er som tusan!


min andreas, the best kind.

dagens låt
ghetto gospel feat elton john

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0