du får mig att smälta också.

Hola amigas y amigos. Nu känner jag mig duktig, jag har pluggat flitigt hela dagen. nu är det snart inte så långt kvar på rapporten av Vietnam kriget. Nej idag har livet sugit lite, skolan var faktiskt okej men man har ju tröttnat. Deppdag idag, då blir de håkan h som gäller.

& det är lång väg ner
och jag skulle aldrig ramla mer
& jag ramlar glada gatan fram sen
ramlar jag tillbaks igen


Nej jag ska ramla glada gatan fram
och om mitt liv suger tillräckligt mycket
ska jag göra det flera gånger om.





fast dagens låt var ändå
eagle eye cherry - save tonight.

save tonigt
and fight the break of dawn.
you and me and a bottle of wine


semester med anna panna och soffan, wwuuunderbart.
image84
anna & häst för två år sedan, saknar som den.

image85
bästa kusinvitamin :) Matilda & Tilda

kram


Kommentarer
Postat av: sofia

gumman, fan va skoj det ska bli, men alla måste tjta på madde så hon också följer med!! Vi ska HA SÅ JÄVLA KUL på våran semster

2008-05-12 @ 22:29:58
Postat av: Anonym

de ska vi vänner, & jag e så sjukt snygg på den bilden!:)

2008-05-13 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0