fredag

började med solning sedan vid halv nio var det idrottsdag, jag & anna hade valt badminton. det dög må jag säga. Sen vid halv tio åke jag hem där andreas väntade i min säng. Han älskar jag av hela mitt hjärta och på midsommar ska vi till öland med hela "gänget". sanna och madde kommer vara där så de blir alltid lika underbart + att fanny är med också.
 
Nyss kom jag hem från en spanska lektion som faktiskt var kul! Det ni, de var första gången. jag ska småstäda lite sen bär det av till anna för att "förfesta" inför rasmus "fest" som vi äår bjudna till. Han har fyllt år och massa kuligt folk ska dit så de blir nog trevligt. =)

Jobb hela helgen men det ska faktiskt bli okej, har avklarat allt plugg som skulle göras i helgen så nu är jag lättad. Alexander ska jobba för första gången, haha ska bli kul att se.


hejdå mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0