händelserik helg

Fredagen började bra, först historia lektion och sen spanska. På kvällen åkte jag och andreas på picknick till sandsjön. det var mycket mysigt:) lördagen jobbade jag och anna tillsammans och det var så otroligt mycket folk. Halv åtta var de bokat för 50 gäster som skulle äta grillat och köpte en massa öl och drinkar. det var jobbigt och väldigt slitna åkte vi hem för att senare dra till dan med sanna på en väldigt sen "förfest". sedan gick vi  till alex där det var massa folk. självklart slutade kvällen tillsammans med älskling. idag vaknade jag tidigt men fick somna om och vakande sedan vid halv elva, då ringde anna och insåg att hon sovit bort hela dan också, Vad har jag gjort? så utryckte hon sig. haha tönt. jag och adde drog till mig och vi har solat hela dagen och kastat vatten på varandra, lite skoj faktiskt :P. Nu sitter jag och väntar på att han ska komma och fullborda min kväll.
mina vänner är de allra bästa. hade skoj med sanna & anna igår :) the are the shit!


image80

image81

image82
anna & malin. som har legat sjuk alldeles för länge, saknar dig mallan!


puss matte

Kommentarer
Postat av: ......:)

vilka sötnosar :)!!

2008-05-12 @ 21:28:23
Postat av: ......:)

vilka sötnosar :)!!

2008-05-12 @ 21:28:35
Postat av: pauline

va söta ni är mallor ! :D

2008-05-13 @ 18:49:42
URL: http://paulyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0