Kwanza & promenad inklusive myrinvasion + blöta byxor.

i onsdags red jag en sväng på min underbara indianhäst :) det var mys!


image91

Mörbak´s Kwanza, snyggast i stan!



sedan mötte jag mina vänner anna och sofia och vi bestämde oss för att förbränna fett genom en rask promenad som resulterade i blöta byxor och bergsklättring. Haha det var kul. Efter att ha klättrat upp för ett "berg" blev vi invaderade av myror! Attans otur tänkte jag och började springa nerför berget vilket inte var de lättaste. Spralliga som vi var beslöt vi oss för att göra oss av med våra behov. När lilla sofia satt och gjorde det "råkade" jag putta henne, och gissa vad vi såg :O haha. det var veckans roligaste!


pussinutti.

ge mig allt du vill och allt du kan
sommartider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0