lättnad

Världens sötaste andreas sov hos mig idag också :) mina dagar blir underbara om dem börjar med honom vid min sida. Igår tittade vi på 13 snart 30 och grillade korv haha, dem sprack men vi förstod att det var meningen.
Idag ville jag följa med mina flickor anna och sofia till stan men det hanns inte med, istället skrev jag på rapporten om Vietnamkriget som snart är färdig, litteraturgenomgången är klar så har bara resultat och diskussion kvar, fast de lär ju bli någon sida det också tyvärr.

så det blir till att gå och knacka hus idag och sälja mina fenix lotter som ska vara redovisade på fredag. allt detta för en spanienresa i höst med spanskagruppen, det blir de värt. =)

kanske blir det öland på midsommar med älskling och vänner :)


image88
the notebook


dagens låt
miss higgins - scar




nu ska jag cykla och sola. seeyaa wannabea, kram matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0