release me

sitter i skolan nu & skriver arbete om  de hemlösa idag också. Anna äter ett äpple som ser äckligt ut och carro "försöker" skriva. mitt arbete har tappat sin charm och efter att ha läst en text om John Hron är jag otaggad för arbete, stackars pojk. idag blir det träna men innan de plugga. & älskling kommer till mig ju! Han är mysmysmysmys. i helgen blir det jobba hela helgen & det känns inte bra må jag säga. Det känns som jag bara går i skolan och jobbar, vilket jag dock gör. & hela sommaren kommer bestå mestadels av jobb så jag är rätt otaggad kan man säga.

Nu ramlar snart lärarn Magnus Malmström in, bäst att sluta.

image86
kanske blir mallorca i sommar?

dagens låt :)
Oh Laura - Release me


kram mathilda med h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0