Take the pain of protecting your name, from the crutch to the cane to the highwire

nu har det snart gått en vecka sen senaste inlägget. Veckan har bestått av mycket plugg och givetvis mina vänner och älsklingen. Jobbat i helgen också, festade i lördags. Förfest hos matilda stålknapp. det var trevligt. Igår var jag och älsklingen i stan, köpte tre tröjor som de kommer bilder på senare kanske =).

är sjuk nu, feber och halsont. Inte kul alls.

dagens låt.
Brolle - Det är hon
&
Gavin Degraw - Im in love with a girl

image112


Kommentarer
Postat av: J

Jag måste ju säga att Brolle är en riktig läckerbit ;)

2008-05-26 @ 19:24:17
URL: http://reetro.blogg.se
Postat av: Anonym

lägg inte ut bilder på MIN pojkvän mallor!

2008-05-26 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0