under ytan

hej kära ni, nu var det ett tag sen och det går inte en dag utan att jag får ångest över mitt antal spenderade timmar vid datan varje dag, dem är inte många skall jag berätta. men efter en tid betänkande insåg jag att det är viktigtare saker som fyller mina dagar, nämligen vänner och andreas. så varför sitt vid datan som bara är en låtsas kompis när man kan få hela köret?

dagarna som gått har varit glädjefulla denn förra veckan. börjades med en vanlig måndag, nationellt prov stod först på listan, vilket enligt mig själv gick väldigt bra. Men det återstår att se när vi får tillbaka proven.
Tisdagen drog vi hela klassen + lärare till stockholm för att besöka riksdagshuset, sova på chapman och besöka skansen. jag var inte så positiv inför denna resan men den visade sig överträffa mina förväntningar. Vi hade en trevlig tid med klassen som livades upp på vägen hem. Då vår busschaufför som man kan diskutera, körde in i en tunnel som var för låg! Så där fastnade vi med massvis med bilar bakom oss. Det var bara till att backa hela vägen till en annan fil och en högre tunnel. Uppskattningsvis kanske vi fick backa hela 55meter och bilarna bakom var väldigt förstående, vi fick skylla på vår dumma busschaufför som säkerligen någon gång testat knark. haha.
På vägen hem förberedes förfesten och tack vare mobilen kunde detta utföras till 100%. Förfesten ägde rum hos ingen mindre än Sofia Abrahamsson. :) en väldigt lyckad förfest måste jag säga, en av dem bästa jag vart på.  vi grillade och drack och spelade. sedan bar det av till bondstorp en aning fullare. där det blev en lyckad kväll. tack alla.  
torsdagen var det jobba bakis i nio timmar som gällde. Det var hårt men kul. sen var jag med min älskling. =)
fredag - slapp dag lyckligtvis med andreas. + att jag solade i nästan en och en halv timma i solarium :/ ångest? JA
hoppar över lördag eftersom jag inte kommer ihåg vad jag gjorde. och igår var jag och andreas på bio :) vi var på 21, den var bra bra!

jag måste ha ett par inlines nu. vart jag än går ser jag folk som åker inlines och jag blir så avundsjuk. det är så fascinerande men andreas vägrar köpa den fjanten. klart man ska ha ett par inlines i sommar, åka vart du vill och upptäcka nya platser, i vaggeryds kommun! haha ganska övertygande va?

nu ska jag ladda inför ett hårt fyspass på firluftsgården. ostbågar eller chips? ;)
- jag tror jag tar ostbågar.
image56
en förväntansfull anna i en buss haha

image57
söta nicke på riksdagshuset




image59
killar som sjöng för oss i sthlm :) han i randig visade sig vara carros konfirmationsledare. hahaimage60
tha gang.



seeyaa wannabea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0