a drop in the ocean

idag började dagen med idrottsprofilering. sedan bar det av till vårdcentralen för att ta bort min glasbit i foten som suttit där sen i lördags. jag tror den är helt bort nu! :) lite ömt och så är det ju men ändå, blir match på lördag! yes. måste finslipa lite på konditionen nu bara efter min långa tid av sjukdom.

på lördag åker madde & sofia till thailand, jag kommer sakna dem mycket och vara minst lika avundsjuk. men är inte sverige toppen i dessa gråa dystra dagar, fyllda av regn och lockigt hår. nej jag hatar regn, speciellt när det påverkar mitt hår.


dagens låt
ron pope - drop in the ocean

cause you are my heaven


idag får en magaluf bild göra dagen mer pepp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0