den största frågan

jag hatar när alla frågar vad jag ska göra efter gymnasiet, om jag ska plugga vidare och till vad isåfall. och att ingen aldrig nöjer sig med svaret jag vet inte, bara att jag ska plugga vidare. svarar man jag vet inte kommer det följdfrågor och tips på saker man ska göra. åk dit, plugga där, flytta hit. tips är alltid bra men gör även beslutet svårare.

så när någon frågar vad jag ska göra efter gymnasiet svarar jag,
jag har en hemlig plan, men det är en lögn.


jag vill göra så mycket, men först och främst vill jag uppleva min uppväxt med mina tjejer.


den största frågan,
vad vill jag göra med mitt liv?

-leva & skratta.

ett skratt förlänger och är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0