en tankesprocess

idag var det en kort dag i skolan. ikväll hoppas jag kunna säga hejdå till tjejerna. :)


jag tycker det här med att jag har inte tid är så överdrivet. visst man kan ha mycket att göra, det har jag med. med det finns alltid tid till någonting om man vill det tillräckligt mycket. att inte ha tid till något är samma sak som att inte vilja göra det. är det tex så svårt att ha en pojkvän och kompisar samtidigt? för många är det de och det är säkert väldigt lätt att det blir så när man är kär över öronen. men i våran ålder slutar det oftast med att " vännerna är allt" till slut. ett tips till er där ute, tänk på vilka som betyder något för er, och gör allt för att ha dem kvar. tänk att vakna upp ensam en dag, och man har ingen att ringa.



Kommentarer
Postat av: tilda

så sant. bra skrivet! jag är väldigt imponerad av din blogg. den är bra :)

saknar dig kuss <3

2008-11-21 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0