ett varmt inlägg till en kall vardag

usch vad tråkigt det är när man går utanför dörren och möts av kylan, som tränger igenom jackan och man ångrar att man gick ut, eller upp överhuvudtaget. jag gillar snö och jag verkligen älskar att åka snowboard, men kylan skulle jag kunna leva utan. i helgen blev det inte så mycket gjort. match igår mot husar och där kan vi bara konstantera att domarna var idioter och vi var mycket bättre än motståndarna. blev en myskväll med malin anna och sofia, och en film som var sådär. idag har jag ägnat dagen åt att plugga & städa, världens roligaste I guess. Ikväll ska jag äta massa goda apelsiner vi har hemma och kolla på filmen seabiscuit, ett tips! den är kanon.

dagens låt får bli
maria - blondie
en gammal låt som man aldrig tröttnar på.


don't you wanna take her home
she walks like she don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0