fenixkvällen

idag var det en halvdag i skolan för att sedan planera inför fenixkvällen. tycker att det var ovanligt med lite folk faktiskt. Brukar vara fullt i skolans lokaler men idag var det lite sådär. trevligt var det iallafall trots att uppträdanden medmera kanske inte var de bästa, haha jag hade inte sökt till våran skola efter ett sånt intryck man fick idag. men det får vi hoppas många bortser ifrån. arabisk dans, vet inte om det någonsin har förekommit på våran skola förr, men idag så, gav kanske lite fel intryck.

nu har one tree hill tagit mig med storm igen! på senaste har de nya avsnitten av säsong 5 varit lite halvbra, men det senaste som kom ut nu i tisdags, det var det bästa på länge. kan man bli annat än kär i julian? nej. + till one tree hill som ligge på inne listan igen.

min inne-novemberlista
att skratta
idomin [min nya drog, kommer bli svårt att ta sig ur beroendet]
earl grey tea, man tröttnar aldrig.
innebandy
one tree hill
gossip girl [jag älskar ed westwick!]
pussar & kramar
partydrinkar och sena krogenkvällar
rosa & lila naglar
solarium
apelsiner & clementiner


nu ska jag ägna mig åt film :) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0