omöjligt att finna

hola amigas =)
detta har varit en bra dag som började dåligt. började med punka på cyklen, vilket gjorde att jag fick åka bil till skolan. ganska okej men va fan min cykel var nyss imnlämnad för punka, fick hem den i fredags. jag ska klaga!
filosofi där resultatet av provet var mycket bättre än väntat! :) sedan en ganska okej naturkunskaps b lektion.
träning med småtjejerna och snart bär det iväg för en träning med damlaget.

har försökt fixa lokal till en försenad insparksfest i en månad nu, det är omöjligt. finns inte ett enda ställe i denna ort som vill hyra ut, så vad gör man? förslag tack. det kommer antagligen inte blir mer lokal fester här längre, isf måste man ha bra bra kontakter.

helgen bestod kortfattat av att spendera tid med tjejerna. marängswiss hos malin i lördags. det var mums.

idag ska jag änltigen träna efter en lång period av sjukdom.


Kommentarer
Postat av: PALLOR

åh mallor en sådan måste vi göra någon dag! :D fan va gött må jag säga :D varför är du inte i skolan idag för då? pusspusspusspuss

2008-11-12 @ 15:10:02
URL: http://peef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0