att aldrig besvara en orätt med en orätt

ett klokt citat från en klok man, Sokrates. En grekisk filosof som levde för längesedan. Det är ganska intressant när man pluggar filosofi och läser om kloka gubbar från långt långt tillbaka. På något sätt känns det som om de var klokare förr, massa kända citat är ju gamla. och i grekland, där bodde majoriteten av alla filosofer. fast det är ju klart, de kanske var först med att komma på alla smarta idéer och tankar, nu kanske vi är lika smarta och de har redan skrivit allt vi vill säga?

lördag: coachade mitt lag, f14, låg under med 4-1 i sista perioden, 4-4 slutresultat. det är en ganska bra vändning=) vi satsar på att komma etta i serien i år, förra året kom vi tvåa. sen spelade jag egen match med damlaget, vinst med 10-1. Kvällen spenderades hos sofia där vi var ett stort gäng och firade henne. tog en sväng till vårt jobb med, hooks herrgård eftersom det var big party där.

söndag: jobbade jag med anna till 18.00. pluggade hela kvällen tills min hjärna sa nej vid halv ett någon gång.

nu sitter jag här, ska snart tillbaka till skolan igen för en naturkunskaps lektion, mycket tråkigt! Sen blir det träna småtjejerna och sen egen träning.

Sitter här och myser med vår nya lilla pluttis Lowis, hon är för söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0