iaktagelse

att man kan roa sig med något så enkelt som att kolla på andra människor är ganska otroligt. igår kväll blev en sån kväll. Först började det med käk på martini med anna och fia och sen glass till sex and the city. sedan bar det av till någon killes husfest för att leka taxi. det slutade med att jag och anna tog steget och gick ut bilen på väg mot bortgörelse eftersom vi med våra 18år fyllda, iallafall för mig) gjorde att vi kände oss väldigt gammla. tänk om vi då hade druckit och sen åkt dit, det skulle ju vara som att gå på barnkalas och tro att man ska ha superkul och bli vän med allt och alla. nej man måste hitta sin gräns och jag menar, hade vi haft fest hade kanske 5pers från den festen vart där. men gamla som vi kände oss hade vi faktiskt kul, att bara titta på alla små som söp och verkligen inte klarade av det. haha tänk att man själv vart en av dem. vad mycket roligare och enklare livet var då. nu låter jag som värsta gammal men åndå. på sätt och vis saknar man tiden då det var hus/fjortis fest varje helg. men samtidigt är det ganska skönt att slippa de misslyckade fyllorna och allt som det medförde.

idag spelade vi match mot huskvrana, förlust med 3-1.
men man får nöja sig med vinsten igår som mina små tjejer tog hand om , 10-2. vi bara fortsätter att krossa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0