not as a winner I am a beginner

igår nanade jag hos fia igen, det var myspys! :) te & sex and the city är livet för tillfället.
jag & friberg har fått jobb på stora hotellet i jönköping! ska jobba nästa helg och på fester framöver.
Vår förra chef ringde och frågade oss, då blir man glad eftersom det visar att man skött sig bra.

idag var det engelska c med niklas som gällde. innebandy träning ikväll och det är mycket efterlängtat! :)
få träffa mina tjejer sanna & madde. ni är bra flickor.

pluggpluggplugg blir det den här veckan, ett stort filosofi prov väntar på måndag. är inte det grädden på toppen just nu i min deppiga vardag?


All right here we go, yo
Not as a winner, winner
I'm a beginner, sinner
The kind of girl that you would never bring home for dinner
I show our love in public,
Because I know she love it
It sounds so damn good, really really damn good,
Really really damn good, pretty damn good come on

dagens låt - singing that melody

there are many things I like to sa to you, but I don't know how.
and after all, you're my wonderwall.

saknar spanien på något vis, jag saknar anna, matte & dajje, tjejer ni gjorde resan!


/mathilda


Kommentarer
Postat av: linda

åh låten är så skön :)

2008-10-09 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0