röster som vill bli hörda

friluftsdag idag, och vi i idrottsprofileringen hade givetvis hand om stationerna. sådär kul. 
 
friberg nanade hos mig igår, det var hett! kan ju inte bli annat när het och vacker sover tillsammans!
vi kollade sex and the city och käkade sallad, mums.

veckan som är kvar är lite halv kul,  träning idag, fys i skolan imorgon, jobba från 4-1 på fredagskvällen på stora hotellet, match med små tjejer på lördag och egen match på söndag. + att jag någongång ska få tid till pluggandet! om allt vi hade var tid.

"det finns så många känslor som jag inte vet var jag ska placera. så många minnen som säger allt, som skriker inom mig. jag minns och jag ler samtidigt som jag undrar hur framtiden ska bli. kommer det allt finnas där igen, det vi en gång upplevde, det jag älskade. ska man lyssna till sitt hjärta när det kallar på dig, eller ska man förneka det och låta det med tiden läka, som allt annat."


en liten bit av hilmen och en stor bit av verkligheten , kram mathilda.

dagens l
listen to your heart - roxette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0